ONIR SEGÉDLET


ASZTALI ALKALMAZÁS TÉMÁK

NAPLÓK HASZNÁLATA

A kezdőlapon kattintson az ÚJ NAPLÓ -ra, majd válassza ki a listából a kitöltendő naplót. A Létrehoz gombra kattintva megnyitja az űrlapot és kezdheti a sorok kitöltését.1. Napló: statikus dokumentum, a kitöltés végeztével nem adhat hozzá új lapot 2. Dinamikus napló:...

IDŐZÍTETT NAPLÓ, ÜTEMEZÉS

A napló kitöltésének gyakoriságát jelenti. Opcionálisan minden napló ütemezhető az ellenőrzések aktuális időpontjára, dátumára. Ez azt jelenti, hogy a rendszer automatikusan létrehozza a beállított időintervallumnak megfelelően az adott naplókat és értesíti a...

FELADAT, HIBANAPLÓ

Az ONIR rendszerben a feladat, mint olyan, lényegében megfelel az úgynevezett műszaknaplónak (hibanapló), azaz a felmerülő hiányosságok, hibák, javítások, intézkedések naplózása. Ez a funkció biztosítja az ellenőrzések során felmerülő hibák gördülékeny és egyszerű...

FELHASZNÁLÓK, JOGOSULTSÁGOK

1. Admin felhasználó: a legfelső szintű, teljeskörű jogosultság (minden) Az admin felhasználóhoz kapcsolódik az adott egység (étterem, pékség, hotel stb.) teljes rendszere, azaz admin nélkül nem működik az alkalmazás, nem használható a naplózó felület. Mindenhez...

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

RENDSZERÜZENETEK

Ütemezett naplózás esetén a rendszer értesítő üzeneteket küld a felhasználónak, naplói kitöltésével kapcsolatban. Emlékeztet az aktuális napló kitöltéséről és figyelmeztet az elmaradt naplózásról.A webes felületen kapcsolható ki az értesítések küldése. Egység szinten...

MENÜ

A tálcán (alul kék sáv) található 5 ikon közül kattintson az utolsó ikonra (3 vonal).Itt tárolódnak a lezárt naplók, melyek napló név, lezárási dátum és időpont alapján visszakereshetőek megtekintésre.Az applikációban történt felhasználói aktivitás naplózása: - mikor...

FELADATOK

A feladat lényegében megfelel a műszaknaplónak (hibanapló), azaz a felmerülő hiányosságok, hibák, javítások, intézkedések naplózása.Feladat kétféle módon hozható létre: - Naplózás során: nem megfelelőség, illetve kritikus érték esetén hibanapló jön létre (intézkedés...

IDŐZÍTÉS, ÜTEMEZÉS

Opcionálisan minden napló ütemezhető az ellenőrzések aktuális időpontjára, dátumára. Ez azt jelenti, hogy a rendszer automatikusan létrehozza a beállított határidőre az adott naplókat és jelzi a felhasználónak, ha kitöltésre vár egy ellenőrzési lap vagy éppen elmaradt...

NAPLÓK, NAPLÓSOROK

A kezelőfelületen kattintson a „Naplók” -ra, majd válassza ki a listából a kitöltendő naplót. A napló nevére kattintva megnyitja az űrlapot és kezdheti a sorok kitöltését.Naplósor típustól függően alapvetően kétféleképpen lehet kitölteni a naplósorokat: értéket adok...

KEZDŐLAP

A kezdőlapon az alábbi információkat láthatjuk: - Felhasználó neve (üdvözlés) - Egység neve (és kiválasztása, ha több egység van) - Naplók száma: mennyi napló nincs lezárva / hány napló érhető el - Feladatok száma: mennyi feladat nincs lezárva / hány feladat került a...

REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS

Első lépésként regisztrálnunk kell az onir.hu weboldalon. Lépjünk be a „Bejelentkezés” menüpontba, majd a Belépés ablak alsó részében található „Regisztráció” feliratra kattintva kövessük végig a regisztrációs instrukciókat. A regisztráció során megadott e-mail címre...

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Online naplózási informatikai rendszer. Magyarországon az első HACCP naplózási és felügyeleti rendszer, mely alkalmas a papíralapú HACCP ellenőrző naplózás kiváltására, akár 80% -kal kevesebb időráfordítás mellett.Igen.Igen. 2 hetes tesztidőszakot biztosítunk...