Mi az ütemezés, napló időzítés? (időkapu, határidő fogalma)

A napló kitöltésének gyakoriságát jelenti.
Opcionálisan minden napló ütemezhető az ellenőrzések aktuális időpontjára, dátumára. Ez azt jelenti, hogy a rendszer automatikusan létrehozza a beállított időintervallumnak megfelelően az adott naplókat és értesíti a felhasználót, ha kitöltésre vár egy ellenőrzési lap vagy éppen elmaradt az adminisztráció. Az időzítés lehet napi, heti, havi, éves, különböző gyakorisággal.

Határidő: eddig kell kitölteni és lezárni a naplót (de utána is kitölthető)
Időkapu: ennyivel korábban kezdhető meg a napló kitöltése a határidőhöz képest
(előbb nem lehet kitölteni)

Egy határidős napló akkor lesz aktív, azaz kitölthető, amikor belép a
megadott időkapuba.

Lássunk egy példát:
9 óra a határidő és 2 óra az időkapu = 7 órától 9 óráig lehet kiölteni a naplót
A határidő lejárta után, azaz 9 óra után is ki lehet tölteni a naplót, viszont ekkor már lejárt státuszban van a dokumentum.

Hol tudom megnézni, kitölteni az időzített naplókat? (lezáratlan és archív határidős napló)

A kezdőlapon kattintson a LEZÁRATLAN NAPLÓK -ra, itt listázódnak az időzített naplók, melyeket már legenerált a rendszer, de még nem lettek kitöltve és/vagy lezárva.
A HATÁRIDŐ oszlopban láthatjuk a beállított határidő dátumot és időpontot, a LÉTREHOZVA oszlopban pedig azt, hogy mikor generálta le, hozta létre a rendszer az adott naplót.

A „Napló megnyitása” ikonra kattintva nyissa meg az aktuális naplót, töltse ki, majd zárja le. Miután lezárta a dokumentumot, az átkerül az archív naplók közé.

A kezdőlapon kattintson az ARCHÍV NAPLÓK ra, itt listázódnak a lezárt naplók. Megtekinthető és letölthető minden lezártnapló, illetve informálódhatunk, melyik mikor került lezárásra (LEZÁRVA oszlop) és hogy a lezárás időpontja határidőn belül vagy kívül esik (HATÁRIDŐ oszlop). Amennyiben kívül esik, piros színnel jelöli a rendszer, hogy az a napló nem került időben kitöltésre (lejárt határidős napló).

Mikor tölthető ki egy időzített/határidős napló? (inaktív/aktív/lejárt státusz)

Egy időzített naplót akkor lehet kitölteni, amikor a megadott időkapun belül van (aktív), ha előbb töltjük ki (inaktív), akkor új napló jön létre pluszban, azaz nem az időzített napló kerül kitöltésre, lezárásra.
Tehát, időzített naplót csak a beállított időkapuján belül lehet kitölteni; ha előbb töltjük ki, akkor új (nem időzített) napló jön létre.

A napló akkor aktív és kitölthető, amikor lezáratlan naplók közt zöld színnel látható a határidő dátuma a HATÁRIDŐ oszlopban. Ez azt is jelenti, hogy még határidőn belül van. Amennyiben nincs kiemelő szín a határidőn, a napló létrejött, de még inaktív, nem lépett be az időkapuba.

A napló akkor is kitölthető (bármikor), amikor már lejárt a határidő, ilyenkor mindössze lejárt státuszt kap és a lezáratlan naplók közt piros színnel látható a határidő dátuma.

NAPLÓK HASZNÁLATA

A kezdőlapon kattintson az ÚJ NAPLÓ -ra, majd válassza ki a listából a kitöltendő naplót. A Létrehoz gombra kattintva megnyitja az űrlapot és kezdheti a sorok kitöltését.1. Napló: statikus dokumentum, a kitöltés végeztével nem adhat hozzá új lapot 2. Dinamikus napló:...

FELADAT, HIBANAPLÓ

Az ONIR rendszerben a feladat, mint olyan, lényegében megfelel az úgynevezett műszaknaplónak (hibanapló), azaz a felmerülő hiányosságok, hibák, javítások, intézkedések naplózása. Ez a funkció biztosítja az ellenőrzések során felmerülő hibák gördülékeny és egyszerű...

FELHASZNÁLÓK, JOGOSULTSÁGOK

1. Admin felhasználó: a legfelső szintű, teljeskörű jogosultság (minden) Az admin felhasználóhoz kapcsolódik az adott egység (étterem, pékség, hotel stb.) teljes rendszere, azaz admin nélkül nem működik az alkalmazás, nem használható a naplózó felület. Mindenhez...