Funkciók és előnyök

Funkciók és előnyök

MILYEN ELŐNYÖKET NYÚJT AZ ONLINE NAPLÓZÓ RENDSZER?

Milyen előnyöket nyújt az online naplózó rendszer?

}

GYORSABB NAPLÓZÁS

A kötelező HACCP naplózást akár 80%-kal rövidebb idő alatt elvégezheti.

OLCSÓBB NAPLÓZÁS

Időt, munkabért és energiát spórolhat az online naplózási rendszer használatával.
~

BIZTONSÁGOSABB

A rendszer figyelmeztet hiányos naplózás, kötelezettség mulasztás és hiba esetén.

KÖNNYŰ KEZELHETŐSÉG

Egyszerű, letisztult felhasználói felület, minden korosztály számára könnyedén elsajátítható.

EGYSZERŰ ÁTÁLLÁS

„Kulcsrakész” rendszer átadása, az egységben használt naplók digitalizálása.

OFFLINE MÓD

Az ONIR mobil applikáció segítségével internet nélkül is elvégezheti ellenőrzéseit.

TESZTELJE LE A MOBIL APPLIKÁCIÓT AKÁR REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL

TESZTELJE LE A MOBIL APPLIKÁCIÓT AKÁR REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL

A mobil applikációnk segítségével offline módban, azaz internet nélkül is elvégezheti ellenőrzéseit okostelefonján.

Töltse le androidos készülékére alkalmazásunkat és használja

14 napig díjmentesen, kötelezettségek nélkül.

Letöltés »

A mobil applikációnk segítségével offline módban, azaz internet nélkül is elvégezheti ellenőrzéseit okostelefonján.

Töltse le androidos készülékére alkalmazásunkat és használja

14 napig díjmentesen, kötelezettségek nélkül.

Letöltés »

ONIR FUNKCIÓK

ONIR FUNKCIÓK

FÉNYKÉP KÉSZÍTÉS

Hitelesebb és szemléltetőbb a fénykép a szöveges leírásnál. Mobil eszközének fényképezőgépét használva bármikor egyszerűen csatolhat naplóihoz fényképeket. Sőt, akár kötelezővé is teheti adott ellenőrzési pontokon a fényképező használatát, garantálva ezzel az ellenőrzés elvégzését.

OCR SCANNER

Számla-, szállítólevél számok vagy bármilyen szöveges tartalom gyors rögzítésében segít.
Csak fotózza le a szállítólevél számát és a fényképből szerkeszthető szöveget varázsol rendszerünk.

QR OLVASÓ & BAR KÓD SCANNER

Gyorsabb adatrögzítés, rendszerbe való belépés, belső nyomonkövetés adminisztrálását támogató funkció.

DIKTAFON

Gépelés helyett diktálhat is telefonjának. A szövegfelismerő modulnak köszönhetően a felmondott beszédet leírja Ön helyett, mintha a személyi asszisztense lenne.

GYORS ADMINISZTRÁCIÓS GOMB

Kitöltést támogató funkciógomb, amely az ellenőrzés végén segíti, meggyorsítja a tartalom rögzítését.

FIGYELŐ RENDSZER

A naplók kitöltésének gyakoriságát előre lehet ütemezni, beállítani. A megadott kitöltési ciklust a rendszer figyeli és értesítést küld naplózási kötelezettségről. Így nem fordulhat elő, hogy elfelejti elvégezni kötelezően előírt ellenőrzéseit.

INTEGRÁLT MŰSZAKNAPLÓ

Ellenőrzések során feltárt hibák, hiányosságok rögzítése határidő és felelős személy megadásával. Így anélkül, hogy külön értesíteni az érintett személyt, a rendszer automatikusan elvégzi ezt Ön helyett, miközben figyeli a feladat elvégzésére kiadott határidőt is.

KÜLSŐ ALÁÍRÁS

Hitelesítheti külső aláírással felvett jegyzőkönyveit, ellenőrzési feljegyzéseit. Így később vitán felül áll a rögzített adatok tényszerűsége. (Pl.: áruátvétel, töréskár… stb.)

VALÓS IDEJŰ RÁLÁTÁS A MŰKÖDÉSRE

Ha éppen nincs vagy nem tud jelen lenni, az online felületnek köszönhetően a naplózásról valós időben kap adatokat. Így kontrollálhatja a kötelezettségek elvégzésének idejét, megvalósulását.

Betekintés a mobil applikációba

Letöltés »

Betekintés a mobil applikációba

Letöltés »

Gyors bejelentkezés... fotózás
A bejelentkezés történhet:
– a regisztrációs felhasználó név és jelszó begépelésével
– vagy QR kód beolvasásával

Egyszerű kezelőfelület és menürendszer.

Szűrhető naplólista az áttekinthetőség érdekében.

A naplózást és a valós ellenőrzést támogató funkciók, pl:
– kötelező fénykép feltöltés
– határérték ellenőrzés
– gyors napló kitöltés (turbo gomb)

Kötelező aláírás... dinamikus naplók
Saját, ill. külső aláírás bevitele digitálisan.

Diktafon, mely szöveges formátumba menti a beszédet.

A feladatok funkció célja, hogy átlátható kommunikációt valósítson meg az egységen belül.

A rendszer az alábbi esetekben értesítéseket jelenít meg:
– műszaknapló bejegyzés esetén
– naplózáshoz kapcsolt határidők lejárta előtt

Dinamikus naplók használata, hogy még könnyebb legyen a naplózás.

Szolgáltatás támogatás

Kulcsrakész rendszer átadás:
Csak küldje be feltölteni kívánt naplóit, nyilvántartásait a support@onir.hu webcímre és mi feltöltjük használatra készre.

Súgóközpont

Online oktatás

Ügyfélszolgálat: support@onir.hu

Szolgáltatás támogatás

Kulcsrakész rendszer átadás:
Csak küldje be feltölteni kívánt naplóit, nyilvántartásait a support@onir.hu webcímre és mi feltöltjük használatra készre.

– online chat box

– távoli elérés mobil alkalmazásba integrálva

– videó súgó (oldal használatához)

– online oktatás

ügyfélszolgálat: support@onir.hu

Nyomonkövetés QR kóddal
A nyomon követés egy rendkívül fontos dolog élelmiszer-biztonsági szempontból (és persze a súlyos bírságolás miatt, aki ezt elmulasztja), viszont ezzel együtt rengeteg adminisztrációs terhet ró a dolgozókra. Az ONIR legújabb fejlesztése ezt a problémát hivatott megoldani, a létező leggyorsabb és legbiztosabb technológiával, ami a QR kód.

Az ONIR nyomon követési rendszere minden tételhez egyedi QR kódot generál, melyet aztán csak rá kell ragasztani az adott termékre, így digitálisan azonosítva azt. Az adatok visszafejtése mobiltelefonnal történik, módosításuk másodpercek alatt elvégezhető a digitális nyomon követési rendszerben.

“A rendszer villámgyors, minimális idő szükséges a kitöltésre, illetve figyelmeztet, emlékeztet az elvégzendő feladatokra. Naprakész, nem kell tárolni a papírokat, naplókat.”

Giorgo Chef, Fausto's Ristorante

“Csak pozitív a tapasztalatom a megismert eHACCP programmal kapcsolatban. Gyorsabb, hatékonyabb, pontosabb a napi dokumentációs feladat elvégzése a kiskereskedelmi egységünkben ezen program segítségével.”

Tibor, Norbi Update Bajcsy Shop & Bistro

“Ezúton szeretném megköszönni a Liberté Grand Café dolgozói nevében, hogy megismertettétek velünk az elektronikus HACCP rendszereteket! Rengeteg időt spórolunk vele minden nap, nem felejtjük el a kitöltést, hiszen mindig kapunk emlékeztetőt. Lényegesen megkönnyíti a nyomonkövetést és a teljes adminisztrációt. Csak ajánlani tudom!”

Bacsa Márton, Liberté Grand Café

“Ez az új rendszer megkönnyíti a munkánkat.”

Robinson Restaurant Budapest

“Kitöltése egyszerű és átlátható. A program funkciói lehetővé teszik, hogy ellenőrizhessük az elvégzett takarítást, és betartassuk a követelményeket az alkalmazottainkkal. Mindenkinek szívből ajánlom.”

Barta Péter, Scitec Gold Fitness Club

REFERENCIÁINK

eHACCP ügyfelek

REFERENCIÁINK

eHACCP ügyfelek

ÁSZF | ADATVÉDELEM | JOGI NYILATKOZAT | COOKIE TÁJÉKOZTATÓ | FELHASZNÁLÓI KÉZIKÖNYV

A BOFG Zrt. engedélye nélkül tilos az ONLINENAPLOZAS.HU részeinek vagy egészének bármilyen formában történő reprodukálása, tárolása, közlése, programhasználati célokon kívül egyéb okoból történő felhasználása.

Az ONLINENAPLOZAS.HU rendszer papíralapú naplózási rendszert helyettesítő eszközeként funkcionál. A rendszer nem megfelelő beállításaiért, a rendszer rossz használatáért, indirekt hibákért a BOFG Zrt. nem vállal felelősséget.