Kapcsolatfelvétel: +36 20 252 9490

Mi az ONIR jelentése?

Online naplózási informatikai rendszer. Magyarországon az első HACCP naplózási és felügyeleti rendszer, mely alkalmas a papíralapú HACCP ellenőrző naplózás kiváltására, akár 80% -kal kevesebb időráfordítás mellett.

Szakhatóság elfogadja az ONIR (eHACCP) rendszerben töltött ellenőrzési naplókat?

Igen.

Van lehetőség a rendszer kipróbálására, tesztelésére?

Igen. 2 hetes tesztidőszakot biztosítunk mindenkinek, ami teljesen ingyenes és semmiféle kötelezettséggel nem jár.

A naplózás működik asztali számítógépen/laptopon is?

Igen. Keresse fel az onir.hu weboldalt, majd ott bejelentkezve is használhatja a rendszert, megfelelő jogosultsággal szerkesztheti is a naplóit, ill. egyéb beállításokat is elvégezhet, ha szükséges.

A rendszer működik internet hozzáférés (offline) nélkül?

Igen. A Google Play áruházból vagy Apple Store-ból letöltött ONIR applikációval, internet hozzáférés nélkül is ki tudja tölteni ellenőrzési naplóit. Fontos! Az ONIR program indítása utáni szinkronizációs folyamatig (néhány másodperc) szükség van online kapcsolódásra.

Ha nincs internetem, figyelmeztet róla az applikáció?

Igen, piros sávban látható a “No internet connection” felirat, ill. a Szinkronizáció gombra kattintva a menüben, egy felugró ablak figyelmeztet, hogy nincs internet.

Egy előfizetéshez hány felhasználót lehet rendelni? Változik-e az ár a felhasználók számának változásával?

Korlátlan számú felhasználót lehet havi díj változás nélkül az előfizetéshez rendelni.

Hol találom az applikáció verziószámát?

Kattintson a menüben a Rólunk menüpontra. Itt látható az applikáció verziószáma, a logó alatt. Ez a szám azt mutatja, a felhasználó jelenleg melyik ONIR kiadást használja.

Hogyan tudom a saját HACCP naplóimat feltölteni a rendszerbe?

Webes felületen bejelentkezés után a „NAPLÓ SZERKESZTÉSE” menüpontot választva tud sablonok közül választani, vagy új naplót létrehozni. Amennyiben nem szeretne erre időt fordítani, vagy elakadna, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, akik készséggel segítenek.

RENDSZERÜZENETEK

Ütemezett naplózás esetén a rendszer értesítő üzeneteket küld a felhasználónak, naplói kitöltésével kapcsolatban. Emlékeztet az aktuális napló kitöltéséről és figyelmeztet az elmaradt naplózásról.A webes felületen kapcsolható ki az értesítések küldése. Egység szinten...

MENÜ

A tálcán (alul kék sáv) található 5 ikon közül kattintson az utolsó ikonra (3 vonal).Itt tárolódnak a lezárt naplók, melyek napló név, lezárási dátum és időpont alapján visszakereshetőek megtekintésre.Az applikációban történt felhasználói aktivitás naplózása: - mikor...

FELADATOK

A feladat lényegében megfelel a műszaknaplónak (hibanapló), azaz a felmerülő hiányosságok, hibák, javítások, intézkedések naplózása.Feladat kétféle módon hozható létre: - Naplózás során: nem megfelelőség, illetve kritikus érték esetén hibanapló jön létre (intézkedés...

IDŐZÍTÉS, ÜTEMEZÉS

Opcionálisan minden napló ütemezhető az ellenőrzések aktuális időpontjára, dátumára. Ez azt jelenti, hogy a rendszer automatikusan létrehozza a beállított határidőre az adott naplókat és jelzi a felhasználónak, ha kitöltésre vár egy ellenőrzési lap vagy éppen elmaradt...

NAPLÓK, NAPLÓSOROK

A kezelőfelületen kattintson a „Naplók” -ra, majd válassza ki a listából a kitöltendő naplót. A napló nevére kattintva megnyitja az űrlapot és kezdheti a sorok kitöltését.Naplósor típustól függően alapvetően kétféleképpen lehet kitölteni a naplósorokat: értéket adok...

KEZDŐLAP

A kezdőlapon az alábbi információkat láthatjuk: - Felhasználó neve (üdvözlés) - Egység neve (és kiválasztása, ha több egység van) - Naplók száma: mennyi napló nincs lezárva / hány napló érhető el - Feladatok száma: mennyi feladat nincs lezárva / hány feladat került a...

REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS

Első lépésként regisztrálnunk kell az onir.hu weboldalon. Lépjünk be a „Bejelentkezés” menüpontba, majd a Belépés ablak alsó részében található „Regisztráció” feliratra kattintva kövessük végig a regisztrációs instrukciókat. A regisztráció során megadott e-mail címre...