Kapcsolatfelvétel: +36 20 252 9490

Mi az ütemezés, napló időzítés?

Opcionálisan minden napló ütemezhető az ellenőrzések aktuális időpontjára, dátumára. Ez azt jelenti, hogy a rendszer automatikusan létrehozza a beállított határidőre az adott naplókat és jelzi a felhasználónak, ha kitöltésre vár egy ellenőrzési lap vagy éppen elmaradt az adminisztráció. Az időzítés lehet napi, heti, havi, éves, különböző gyakorisággal.

Fogalmak:
HATÁRIDŐ: eddig kell kitölteni a naplót (jelzi a rendszer mennyi van hátra)
IDŐKAPU: ennyivel a határidő előtt kezdhető meg a napló kitöltése

Mit jelentenek a színek a naplólistában?

A színek különböző státuszokat, folyamatokat jelölnek:

• SÖTÉTKÉK: időzítés nélküli üres napló, bármikor kitölthető

• VILÁGOSKÉK: időzítés nélküli elkezdett/lezáratlan napló

• SÖTÉTZÖLD: időzített napló, határidőn és időkapun belül, kitölthető

• VILÁGOSZÖLD: időzített napló, határidőn belül, időkapun kívül

• PIROS: időzített napló, határidőn kívül (lejárt), kitölthető

• FEKETE: offline állapotban lezárt napló (még nem szinkronizált/archivált)

Fogalmak:
HATÁRIDŐ: eddig kell kitölteni a naplót (jelzi a rendszer mennyi van hátra)
IDŐKAPU: ennyivel a határidő előtt kezdhető meg a napló kitöltése

Azt írja a rendszer, hogy időkapun kívüli lezárás lesz és nem számít időzítéses naplónak. Mit jelent ez?

Két időértékkel dolgozik a rendszer az ütemezés során:
– Határidő: eddig kell kitölteni a naplót
– Időkapu: ennyivel a határidő előtt kezdhető meg a napló kitöltése

Egy időzített naplót akkor lehet kitölteni, amikor a megadott időkapun belül van, ha előbb töltjük ki (időkapun kívüli lezárás), akkor új napló jön létre pluszban, azaz nem az időzített napló kerül kitöltésre, lezárásra.

Például:
Reggel 9 óra a határidő, 2 óra az időkapu = 7 órától 9 óráig lehet kiölteni a naplót. Amennyiben 7 óra előtt tölti ki a naplót, az alkalmazás figyelmezteti, hogy időkapun kívül történik a naplózás, 9 óra után pedig lejárt státuszt kap.

Időkapun kívül is kitölthetem a naplót?

Igen, viszont ebben az esetben plusz napló fog megjelenni a rendszerben, azaz időzített naplót csak a beállított időkapuján belül lehet kitölteni; ha előbb töltjük ki, akkor új napló jön létre.

Fontos, hogy amennyiben határidőn túl töltjük ki, akkor nem jön létre plusz napló, csak akkor, ha ezt az időkapu előtt tesszük meg.

Duplán látok egyes naplókat az app-ban. Mi a teendőm ilyenkor?

Amennyiben ugyanazt a naplót látja duplán (határidő egyezik), valószínűleg egy kis hiba lépett fel a rendszerben. Jelezze a problémát kollégáinknak, akik feltárják és javítják a hibát, a lehető legrövidebb időn belül. Hiba bejelentése: hiba@ehaccp.hu

Amennnyiben a dupla napló különböző határidővel látható, érdemes megnézni, hogy melyik mikor töltendő. Ritkán előfordul, hogy a naplólistában megjelenik a következő napra vonatkozó napló is. Töltse ki az aktuális (aznapi) naplót, lépjen ki az alkalmazásból, majd jelentkezzen be újra.

Kitöltöttem és lezártam az aktuális naplót, mégis lejártként mutatja az applikáció. Mit tegyek?

Két esetben fordulhat ez elő:

1. Valójában nem az aktuális napló lett kitöltve és lezárva, hanem ugyanannak a naplónak a következő időpontra legenerálódott lapja; így lényegében át lett ugorva az aktuális napló.
A naplózás helyreállításához töltse ki a lejárt naplót is, zárja le, majd jelentkezzen be a webes felületre admin hozzáféréssel. Az archív naplókból törölje a másik naplót, majd szinkronizáljon az app-ban (vagy lépjen ki és be).

2. Nem történt meg a rendszer szinkronizálása, nem frissült az applikáció felülete, így előfordulhat, hogy bár a felhasználó lezárta az aktuális naplót, a felületen ez még nem jelent meg. Szinkronizálja az applikációt, vagy lépjen ki és be a fiókból.

Több napos határidővel látom az app-ban a napi töltésű naplókat. Mi ennek az oka?

Ilyen esetekben meg kell vizsgálni ki, mikor, mennyit naplózott az adott egységben. Előfordul, hogy valaki előre kitöltötte/lezárta a következő napi naplót is valamelyik nap. Azaz ki lett töltve egy mai és egy holnapi napló is. A rendszer az ütemezésnek megfelelően létrehozta az utána következőt, ami így már 2 napos határidővel fog megjelenni a listában.

Ilyen esetekben meg kell vizsgálni ki, mikor, mennyit naplózott az adott egységben. A webes felületen az archív naplókban pontosan visszanyomozható hol történt előre naplózás, mikor csúszott el az ütemezés.

Keresse fel ügyfélszolgálatunkat, kollégáink segíteni fognak Önnek az ütemezés helyreállításában.

Hol tudom kikapcsolni/módosítani az időzítéseket?

A webes felületen, a naplóvázak alapadatain belül lehet kikapcsolni és módosítani az időzítéseket.
A napló kitöltésének gyakoriságát állítsa “Nem”-re, ha nem szeretne időzítést a naplóhoz, vagy törölje a listából a szükségtelen időpontokat a törlés ikonra kattintva (“kukába” ikon).
Ugyanitt tudja módosítani is az ütemezést, adja meg a kitöltési gyakoriságot és az időpontot. A végén kattintson a Létrehoz gombra.
Segítségért forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Kitölthetem a lejárt határidős (piros) naplókat?

Igen. A rendszer jelzi, amikor egy napló nem lett kitöltve a beállított határidőig, de ettől még kitölthető és lezárható későbbi időpontban is.

RENDSZERÜZENETEK

Ütemezett naplózás esetén a rendszer értesítő üzeneteket küld a felhasználónak, naplói kitöltésével kapcsolatban. Emlékeztet az aktuális napló kitöltéséről és figyelmeztet az elmaradt naplózásról.A webes felületen kapcsolható ki az értesítések küldése. Egység szinten...

MENÜ

A tálcán (alul kék sáv) található 5 ikon közül kattintson az utolsó ikonra (3 vonal).Itt tárolódnak a lezárt naplók, melyek napló név, lezárási dátum és időpont alapján visszakereshetőek megtekintésre.Az applikációban történt felhasználói aktivitás naplózása: - mikor...

FELADATOK

A feladat lényegében megfelel a műszaknaplónak (hibanapló), azaz a felmerülő hiányosságok, hibák, javítások, intézkedések naplózása.Feladat kétféle módon hozható létre: - Naplózás során: nem megfelelőség, illetve kritikus érték esetén hibanapló jön létre (intézkedés...

NAPLÓK, NAPLÓSOROK

A kezelőfelületen kattintson a „Naplók” -ra, majd válassza ki a listából a kitöltendő naplót. A napló nevére kattintva megnyitja az űrlapot és kezdheti a sorok kitöltését.Naplósor típustól függően alapvetően kétféleképpen lehet kitölteni a naplósorokat: értéket adok...

KEZDŐLAP

A kezdőlapon az alábbi információkat láthatjuk: - Felhasználó neve (üdvözlés) - Egység neve (és kiválasztása, ha több egység van) - Naplók száma: mennyi napló nincs lezárva / hány napló érhető el - Feladatok száma: mennyi feladat nincs lezárva / hány feladat került a...

REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS

Első lépésként regisztrálnunk kell az onir.hu weboldalon. Lépjünk be a „Bejelentkezés” menüpontba, majd a Belépés ablak alsó részében található „Regisztráció” feliratra kattintva kövessük végig a regisztrációs instrukciókat. A regisztráció során megadott e-mail címre...

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Online naplózási informatikai rendszer. Magyarországon az első HACCP naplózási és felügyeleti rendszer, mely alkalmas a papíralapú HACCP ellenőrző naplózás kiváltására, akár 80% -kal kevesebb időráfordítás mellett.Igen.Igen. 2 hetes tesztidőszakot biztosítunk...