Hol találom a menüt az applikációban?

A tálcán (alul kék sáv) található 5 ikon közül kattintson az utolsó ikonra (3 vonal).

Milyen naplókat találok a Naplók archívuma menüponton belül?

Itt tárolódnak a lezárt naplók, melyek napló név, lezárási dátum és időpont alapján visszakereshetőek megtekintésre.

Mi az Esemény napló?

Az applikációban történt felhasználói aktivitás naplózása:
– mikor történt bejelentkezés a fiókba
– mikor végzett szinkronizációt az applikáció
– mikor jött létre napló/feladat
– mikor történt napló/feladat lezárás

Az Üzenetek menüpontban milyen üzeneteket találok?

A naplózás során különböző értesítéseket, figyelmeztetéseket küld az applikáció a felhasználónak. Ezek a rendszerüzenetek találhatóak ebben a menüpontban.

Mit történik a Szinkronizációra kattintva?

Ilyenkor frissülnek az adatok a rendszerben, illetve a felületen. A szinkronizáció biztosítja, hogy egy adott egységen belül, készüléktől függetlenül, minden felhasználó naprakész legyen a naplózási folyamatokban.

Mikor szinkronizáljak? Szükséges a naplózás során figyelnem erre?

Amennyiben be van kapcsolva az automata szinkronizáció, az applikáció automatikusan szinkronizálja a műveleteket (pl. napló lezárása), így csak akkor kell manuálisan szinkronizálni, amikor pl. szerkezeti módosítás történt valamelyik naplóban vagy egy hiba javításra került. Egyébként nem szükséges.

Amennyiben nincs bekapcsolva az automata szinkronizáció, mindenképp szükséges manuálisan szinkronizálni, hiszen ilyenkor csak a készülék tárolja a lezárt naplót, nem kerül fel a felhőbe mindaddig, amíg nem kattintunk a Szinkronizáció gombra a menüben. Természetesen használattól függően, elég lehet csak a nap végén szinkronizálni, így egy kattintással az összes napló archiválódik a szerveren és frissül az app felület.

Mire szolgál a Jelentkezzen be weben menüpont?

Amennyiben böngészőben szeretne belépni fiókjába, kattintson erre a menüpontra és az applikációból azonnal a webes felület bejelentkezési oldalára jut.

RENDSZERÜZENETEK

Ütemezett naplózás esetén a rendszer értesítő üzeneteket küld a felhasználónak, naplói kitöltésével kapcsolatban. Emlékeztet az aktuális napló kitöltéséről és figyelmeztet az elmaradt naplózásról.A webes felületen kapcsolható ki az értesítések küldése. Egység szinten...

FELADATOK

A feladat lényegében megfelel a műszaknaplónak (hibanapló), azaz a felmerülő hiányosságok, hibák, javítások, intézkedések naplózása.Feladat kétféle módon hozható létre: - Naplózás során: nem megfelelőség, illetve kritikus érték esetén hibanapló jön létre (intézkedés...

IDŐZÍTÉS, ÜTEMEZÉS

Opcionálisan minden napló ütemezhető az ellenőrzések aktuális időpontjára, dátumára. Ez azt jelenti, hogy a rendszer automatikusan létrehozza a beállított határidőre az adott naplókat és jelzi a felhasználónak, ha kitöltésre vár egy ellenőrzési lap vagy éppen elmaradt...

NAPLÓK, NAPLÓSOROK

A kezelőfelületen kattintson a „Naplók” -ra, majd válassza ki a listából a kitöltendő naplót. A napló nevére kattintva megnyitja az űrlapot és kezdheti a sorok kitöltését.Naplósor típustól függően alapvetően kétféleképpen lehet kitölteni a naplósorokat: értéket adok...

KEZDŐLAP

A kezdőlapon az alábbi információkat láthatjuk: - Felhasználó neve (üdvözlés) - Egység neve (és kiválasztása, ha több egység van) - Naplók száma: mennyi napló nincs lezárva / hány napló érhető el - Feladatok száma: mennyi feladat nincs lezárva / hány feladat került a...

REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS

Első lépésként regisztrálnunk kell az onir.hu weboldalon. Lépjünk be a „Bejelentkezés” menüpontba, majd a Belépés ablak alsó részében található „Regisztráció” feliratra kattintva kövessük végig a regisztrációs instrukciókat. A regisztráció során megadott e-mail címre...

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

Online naplózási informatikai rendszer. Magyarországon az első HACCP naplózási és felügyeleti rendszer, mely alkalmas a papíralapú HACCP ellenőrző naplózás kiváltására, akár 80% -kal kevesebb időráfordítás mellett.Igen.Igen. 2 hetes tesztidőszakot biztosítunk...