Funkciók és előnyök
Funkciók és előnyök
MILYEN ELŐNYÖKET NYÚJT AZ ONLINE NAPLÓZÓ RENDSZER?
Milyen előnyöket nyújt az online naplózó rendszer?
GYORSABB NAPLÓZÁS
OLCSÓBB NAPLÓZÁS
BIZTONSÁGOSABB
KÖNNYŰ KEZELHETŐSÉG
EGYSZERŰ ÁTÁLLÁS
„Kulcsrakész” rendszer átadása, az egységben használt naplók digitalizálása.
OFFLINE MÓD
TESZTELJE LE A MOBIL APPLIKÁCIÓT AKÁR REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL
TESZTELJE LE A MOBIL APPLIKÁCIÓT AKÁR REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL
Töltse le androidos készülékére alkalmazásunkat és használja
14 napig díjmentesen, kötelezettségek nélkül.
Töltse le androidos készülékére alkalmazásunkat és használja
14 napig díjmentesen, kötelezettségek nélkül.
ONIR FUNKCIÓK
ONIR FUNKCIÓK
FÉNYKÉP KÉSZÍTÉS
OCR SCANNER
Csak fotózza le a szállítólevél számát és a fényképből szerkeszthető szöveget varázsol rendszerünk.
QR OLVASÓ & BAR KÓD SCANNER
DIKTAFON
GYORS ADMINISZTRÁCIÓS GOMB
FIGYELŐ RENDSZER
INTEGRÁLT MŰSZAKNAPLÓ
KÜLSŐ ALÁÍRÁS
VALÓS IDEJŰ RÁLÁTÁS A MŰKÖDÉSRE
Betekintés a mobil applikációba
Betekintés a mobil applikációba
Gyors bejelentkezés... fotózás
– a regisztrációs felhasználó név és jelszó begépelésével
– vagy QR kód beolvasásával
Egyszerű kezelőfelület és menürendszer.
Szűrhető naplólista az áttekinthetőség érdekében.
A naplózást és a valós ellenőrzést támogató funkciók, pl:
– kötelező fénykép feltöltés
– határérték ellenőrzés
– gyors napló kitöltés (turbo gomb)
Kötelező aláírás... dinamikus naplók
Diktafon, mely szöveges formátumba menti a beszédet.
A feladatok funkció célja, hogy átlátható kommunikációt valósítson meg az egységen belül.
A rendszer az alábbi esetekben értesítéseket jelenít meg:
– műszaknapló bejegyzés esetén
– naplózáshoz kapcsolt határidők lejárta előtt
Dinamikus naplók használata, hogy még könnyebb legyen a naplózás.
Szolgáltatás támogatás
Szolgáltatás támogatás
Nyomonkövetés QR kóddal
Az ONIR nyomon követési rendszere minden tételhez egyedi QR kódot generál, melyet aztán csak rá kell ragasztani az adott termékre, így digitálisan azonosítva azt. Az adatok visszafejtése mobiltelefonnal történik, módosításuk másodpercek alatt elvégezhető a digitális nyomon követési rendszerben.
Vélemények az ONIR rendszerről
“Ez az új rendszer megkönnyíti a munkánkat.”
“A rendszer villámgyors, minimális idő szükséges a kitöltésre, illetve figyelmeztet, emlékeztet az elvégzendő feladatokra. Naprakész, nem kell tárolni a papírokat, naplókat.”
“Csak pozitív a tapasztalatom a megismert eHACCP programmal kapcsolatban. Gyorsabb, hatékonyabb, pontosabb a napi dokumentációs feladat elvégzése a kiskereskedelmi egységünkben ezen program segítségével.”
“Kitöltése egyszerű és átlátható. A program funkciói lehetővé teszik, hogy ellenőrizhessük az elvégzett takarítást, és betartassuk a követelményeket az alkalmazottainkkal. Mindenkinek szívből ajánlom.”
“Ezúton szeretném megköszönni a Liberté Grand Café dolgozói nevében, hogy megismertettétek velünk az elektronikus HACCP rendszereteket! Rengeteg időt spórolunk vele minden nap, nem felejtjük el a kitöltést, hiszen mindig kapunk emlékeztetőt. Lényegesen megkönnyíti a nyomonkövetést és a teljes adminisztrációt. Csak ajánlani tudom!”
ÁSZF | ADATVÉDELEM | JOGI NYILATKOZAT | COOKIE TÁJÉKOZTATÓ | FELHASZNÁLÓI KÉZIKÖNYV
A BOFG Zrt. engedélye nélkül tilos az ONLINENAPLOZAS.HU részeinek vagy egészének bármilyen formában történő reprodukálása, tárolása, közlése, programhasználati célokon kívül egyéb okoból történő felhasználása.
Az ONLINENAPLOZAS.HU rendszer papíralapú naplózási rendszert helyettesítő eszközeként funkcionál. A rendszer nem megfelelő beállításaiért, a rendszer rossz használatáért, indirekt hibákért a BOFG Zrt. nem vállal felelősséget.